BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 30, 2011

apabila semua jadi taik :D

serius rase nak balik sem1. sem 2 memang memb0sankan n menyakitkan hati.. dlu susah kite sama2 senang kita sama2.. skang ni sume daa berubah... hidup kau hidup kau, hidup aku hidup aku.. mne pergi hidup kita sama2 dulu? HAHA see, sume daa jdi selfish.. ingat best sangat ke jual ikan 2 hah ? dpt 5 ringgit je wey..kalau nak bndingkan dengan persahabatan kite dulu , memang x de makna... SEDIH, KECEWA,SAKIT juz bnde 2 yg aku rase sepanjang sem 2 ni.. ape yg sy0knye po0n aku x tau .. BATCH FORM 1 TAUN NI PALING TERUK ! pergh ! sakit telinga aku dgr bnde 2 hari2.. tp nk buat cm ne? dah tu kenyataan...selalu sgt dok buat date dgn hep... x ckup dgn hep, hea ade, warden, ketua warden, bwp, cikgu, seni0r.. nk ape lg ? semua ade .. 
PERFECT ! yeah ! korang dpt bayangkan mcm mne terukye batch f0rm 1? 
msti x dpt ! aku sendiri p0n rse sdeyh gilaa ~ 
mse sem 1 dulu happening je ko0t ! BEST,SYOK,HAPPY yup ! bnde 2 laa yg ade kt sem 1..susah ngan senang po0n kite same2.. n yg paling penting persahabatan lbih pnting drpd jual ikan..apeapepon, aku still sayang kengkawan aku.. friendship is forever, rite? 

0 comments: